Födelsedagspresenten eller minnet för livet.

Att ge bort presenter är svårt, i alla fall att veta VAD man ska ge. Min kära mor fyllde år,
och jag hade ingen aning om vad jag skulle ge. Vaser, kaffekoppar, böcker eller presentkort?
Det är svårt och i detta materialistiska samhälle lever vi redan i en överkonsumtion
av allt detta. Men jag insåg att det bästa eller i alla fall i detta fall var att ge något mer personligt
och samtidigt hedra en kär vän som funnits i våra liv en lång period.
Det är alltid trevligt att ha ett syfte med det man ritar och samtidigt bearbeta saknaden.
Resultatet: Ett presentkort med valfri aktivitet och ett mönster med ett personligt minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0