Julen i PANTONE.

Kaffe. Du underbara dryck. Du kommer i olika skepnader. Men du är godast helt utan
tillsatser. Du smakar bäst i en Pantone-mugg. Det bästa av två världar. Så här dricker
vi på min praktik! Jag vill ha allihop, tänk att ha kaffebjudningar i dessa? Eller dricka juleglöggen?
Vilken upplevelse!

En i min samling. PANTONE 292 C.
En månad till jul. Är du trött på det gamla vanliga julpyntet? Är du grafisk designer?
Pynta i PANTONE!
För att fortsätta på samma spår, vad vore då inte mer passande
att önska sig ett litet fodral till sin iPonny?
För att nörda till sig lite till menar jag?
Jag tyckte det var lite klurigt att hitta, men här är en länk till en webshop som säljer:
inreda.com

Kommentarer
Postat av: vvn

I'm craving all of these :)



www.compassdontlie.blogspot.com

2011-12-21 @ 06:34:37
URL: http://compassdontlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0